Bensel
Tezim bitiyor, sanirim bitiyor ve umarim bitiyor...sadece cok bunaldim, oyle bunaldim oyle bunaldim ki iste cok bunaldim...
surekli seyahat halleri, volkan patlamalarinin uzerimde yarattigi stres, ucuslar iptal mi degil mi ve etkisi, bir taraftan vermem gereken kilolar (bu acidan klasik gelin mantigi bende de mevcut evet!), uzerinde calismam gereken konular, birikenler, dugun oncesi halledilmesi gerekenler, henuz gelinlik provamin baslamamis olmasi ama dugune sunun surasinda cok az zaman kalmasi, kayingillerin bitmek bilmeyen mudahaleleri, mudahaleleri, mudahaleleri, herkesin herseyi cok iyi bilmesi, susmamasi, empati yoksunu olmasi...
iste son zamanlarin ozeti su yukaridaki iki paragraf, o kadar.
halbuki bugun annemin de soyledigi gibi gercek olmasa dahi tek istedigim "takdir edilmek, iyi dusunmussunuz" denilmesi, sadece o, "neden oyle, neden boyle" diye sorulmasindan biktim!
evet cocugunu getirme dugune, ne isi var, "aaa ne ayip, cocuksuz dugun olur mu hic?" asil cocuklu dugun olur mu?
evet davetiye iki kisilik, "aa neden oyle?".
hayir anlamiyorum, siz uzayda mi yasiyorsunuz, bu bizim kesfettigimiz birsey degil ki! zaten sizden bir destek aldigimiz yok hal boyle olunca yardim dernegi olmaktan uzak kucuk bir dugun hayal etmekteyiz ne olmus?
evet herseye biz karar veriyoruz, neden biliyor musun? biz yasayacagiz, biz evleniyoruz, siz degil de ondan!
pofff!
ozetin ozeti: tezini teslim etmis ama hocasindan bekledigi ilgiyi goremeyen, mudahaleci kayingillerden dolayi endiseli, yorgun ve bitkin gelin
0 Responses