Bensel
Simdi uc cumlede ozetleyelim: Iki dugunle evlendim-k. Tezimi savundum ve doktora bitti (saka gibi ama bu gerceklik arada kendini cok fena hissettiriyor). Calismaya basladim (buradan fesat akrabalarima selam ederim, is buldum evet).

Bu uc cumlede anlatilanlar benim icin pek kiymetli aslinda. Evlilikten korkan bendeniz megerse icimde "oynak ve pek neseli bir gelin" barindiriyormusum, her iki dugunde de cok ama cok eglendim. Nikah sirasinda agladim,(hatta annemle karsilikli aglastik) sonradan bana cok romantik gelen bu durumu o sirada caktirmamaya calismistim. Annemle babam Istanbul dugununun kahramanlari oldular, ee Egeli olarak Ege yoresinden birseyler sergilemek gerekliydi. Hikaye fotograflari furyasina biz de katildik, hic objektif olamayacagim iyi ki yapmisiz diyebilecegimiz icinde Istanbul ve biz olan uzun yillar boyunca donup bakabilecegimiz cok guzel fotograflarimiz oldu. Elbette her gelin-damat gibi dugun oncesi kilo kaybettik, daha sonra telafisi hic zor olmadi ya neyse, bu kisim biraz keyifsiz, gecelim...

Tezimi savunmak icin gunlerce calistim, notlar aldim, yazim ve numaralandirma hatalarimi gordum, olsun dedim, kendimi teselli ettim, yine de ara ara "tezini okumadan mi verdin" derlerse diye endise ettim, kabuslar gordum. Ancak o gun geldiginde de alnimin akiyla da savundum, bitince ise hic inanamadim, yillarca calistiktan sonra insan biraz afalliyor sanirim, simdi ne olacak? dedim.

Ise basladim, oncesinde cok hayal kirikliklarim, uzuntulerim, kaygilarim oldu. Cogu yerden red aldim, haber dahi almadigim yerler oldu. Ancak hic beklemedigim bir zamanda bir yerden gorusme teklifi aldim ve hemen ertesi gunde is teklifini verdiler (nasil oldu pek anlamadim). Universitem biraz sehir disinda olsa da (1.5 saat kadar) gidip gelmek simdilik pek cok yorucu gelmiyor. Bakalim bakalim...

Bu arada uzun suredir benim merak ettigim ve yapmak istedigim bir seyahati gerceklestirdik: Hindistan'a gittik. Daha dogrusu "A Glance at Rajasthan". Bu da ayri bir yazi olsun.
0 Responses